Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI CONPHIS D.O.O.

Izdaja: 05/ 2018

  1. SPLOŠNI POGOJI:

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev.

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje
CONPHIS MERILNA TEHNIKA D.O.O., KERSNIKOVA ULICA 27, 1234 MENGEŠ, DDV ID: SI48731544, Matična številka: 5767997000

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med podjetjem Conphis d.o.o. in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

S spletno trgovino (v nadaljevanju trgovina ) upravlja podjetje Conphis d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik). Zaradi vzdrževanja in nadgradnje spletne strani se lahko pojavijo v dostopu občasne kratkotrajne omejitve.

Uporabnik lahko izbira in naroča izdelke, ki so na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na spletnih straneh trgovine so na voljo do odprodaje zalog. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Cene in pogoji prodaje so od tega trenutka dalje obvezujoči za ponudnika in kupca.

Ponudnik se obvezuje, da bodo kupcu vedno na razpolago vsi podatki, ki zadevajo poslovanje spletne trgovine v odnosu do kupca.

  1. VELJAVNOST POGOJEV:

V nadaljevanju navedeni pogoji veljajo za vsako prodajo oziroma dobavo izdelkov ali storitev s strani podjetja Conphis d.o.o. od datuma potrditve vodstva podjetja in objave do preklica.

Odstopanja od teh pogojev veljajo le v primeru, če jih pisno potrdimo. Tudi ustni dogovori morajo biti pisno potrjeni.

Za pisno potrdilo veljajo faksi, elektronska pošta in drugi mediji, na katerih je zapis možno shraniti.

Dogovorjeno odstopanje od posameznih točk splošnih prodajnih pogojev ne vpliva na veljavnost ostalih določil.

Ob izstavitvi naročila, oziroma najkasneje ob prevzemu blaga, naročnik sprejme naše splošne pogoje, če niso le-ti v ponudbi ali pogodbi drugače določeni.

  1. CENE ARTIKLOV

Vse cene so izražene v EUR.
Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Očitne napake pri navedbi cene v ponudbi ali pri potrditvi naročila nas ne obvezujejo, da dobavimo blago po navedeni ceni.

  1. PLAČILA IN PLAČILNI POGOJI

Minimalni znesek nakupa je 50,00 €.

PLAČILO PO PREDRAČUNU

Prosim, da znesek v navedenem roku plačila nakažete na naš TRR odprt pri Novi KBM: SI56 044430113558541. V sklicu je potrebno navesti številko naročila. Blago mora biti pred opremo plačano v celoti.

PLAČILO OB OSEBNEM PREVZEMU

Naročeno blago je možno prevzeti osebno na sedežu našega podjetja (Conphis d.o.o., Kersnikova ulica 27, 1234 Mengeš). Blago je mogoče prevzeti osebno po predhodnem plačilu (predračun) na poslovni račun ponudnika. Blago se prevzame po dogovoru s ponudnikom, vendar ne prej, kot je plačilo razvidno na računu ponudnika. Kupec se s ponudnikom dogovori za prevzem prek e-pošte ali telefona.

  1. DOSTAVA IN DOBAVNI ROK

Cena za omejeno število artiklov po vsej Sloveniji je odvisna od teže. Brezplačna dostava je pri nakupu nad 150 evrov + DDV. Cena vključuje pošiljanje prek hitre pošte GLS ali Pošte Slovenije, pakiranje in embalažo.

0-2 kg – 5,55 EUR

2-5 kg – 6,43 EUR

5-8 kg – 8,99 EUR

Naročeno blago se odpremi po prejemu plačila oz. nakazila na tekoči račun podjetja.

Če so artikli na zalogi je trajanje dostave 1 do 5 delovnih dni.

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. V primeru, da je naročilo oddano in potrjeno do 10. ure zjutraj, bo blago odpremljeno še istega dne. Odprema pošiljk se vrši od ponedeljka do petka (izključujoč praznike). Naročila, potrjena v petek po 10.00 uri bodo odpremljena v ponedeljek. Pred naročilom kupec preveri, ali je izdelek na zalogi, namreč, če izdelka ni na zalogi potem naročila nebo mogoče realizirati še istega dne. V primeru, da izdelka ni na zalogi, je rok dobave 5-10 delovnih dni

Dalj časa nedobavljiv izdelek bo začasno umaknjen iz ponudbe v spletni trgovini.

Primarni partner za dostavo pošiljk je GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. GLS večinoma dostavi pošiljko že naslednji delovni dan.

  1. MOŽNOSTI PLAČILA

Nakazilo preko spletne banke. Gotovinsko plačilo ni mogoče.

Opozorilo: Pomembno je da pri nakazilu pripišete še vaše ime in priimek, ki ste ga registrirali na naši spletni strani, da bomo lahko hitreje odpremili blago.

Naši podatki za nakazilo:

IBAN: SI56 044430113558541
BANKA: Nova KBM d.d.

Naziv: Conphis d.o.o.
Namen plačila: navedite svoje ime in priimek
referenca: SI99

  1. REKLAMACIJE IN VRAČILO BLAGA

Kupec lahko blago reklamira v štirinajstih (14) dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini, ali če izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Prejeto blago se mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago že prej uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala brez krivde kupca. Nepoškodovana in nespremenjena mora biti tudi originalna embalaža izdelka. Vračilo vplačanega zneska ali del tega se izvede takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni. Vračilo kupnine se izvrši na transakcijski račun kupca.

V primeru vračila blaga zaradi reklamacije, je potrebno na naslov ponudnika poslati reklamacijski zapisnik. Če je reklamacijski zahtevek upravičen, ima kupec pravico do izbire drugega izdelka iz ponudbe, zahteve za dobropis ali zahteve za vračilo kupnine.

Kupec lahko v tem primeru zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

Kupec je v primeru reklamacije dolžan vrniti izdelek dobavitelju.

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas mora o tem nemudoma obvestiti, da lahko sprožimo postopek reklamacije pri dostavni službi.

Če gre za upravičeno pritožbo, se obvezujemo v najkrajšem možnem času odpraviti pomanjkljivosti na blagu ali dobaviti neoporečno nadomestno blago, če pa niti eno niti drugo ni možno, pristajamo na sorazmerno znižanje prodajne cene.

  1. ODPOVED NAROČILA

V primeru, da naročnik odpove svoje naročilo, je le-ta dolžan ponudniku, povrniti vse stroške, ki so nastali v zvezi z istim naročilom do trenutka odpovedi.

  1. PRITOŽBE IN SPORI

Podjetje Conphis d.o.o. spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov in ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb ter ima določeno osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Kupec se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 01 72 30 486. Pritožbo lahko kupec odda na elektronski poštni naslov info@conphis.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Za vse sodne postopke med naročnikom in prodajalcem veljajo izključno zakoni Republike Slovenije.

Za reševanje sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.

  1. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

PODJETJE CONPHIS D.O.O., e-naslov info@conphis.si, je upravljavec z osebnimi podatki za spletno stran distancniki.si

CONPHIS D.O.O. se zavezuje, da bo posredovane osebne podatke varovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Vsi posredovani podatki bodo obravnavani strogo zaupno in za namen, zaradi katerega so bili posredovani.

Osebne podatke posameznika CONPHIS D.O.O. obdeluje in jih hrani za dosego namena, zaradi katerega jih je posameznik posredoval:
– nakup v spletni trgovini distancniki.si

Pri obravnavi posredno in neposredno posredovanih podatkov nas obvezuje Zakon o varstvu osebnih podatkov, s katerim se določajo pravice, obveznosti, načela in ukrepi, s katerimi se preprečujejo neustavni, nezakoniti in neupravičeni posegi v zasebnost in dostojanstvo posameznika oziroma posameznice pri obdelavi osebnih podatkov. Podlago za zbiranje osebnih podatkov predstavlja nakup izdelka na spetni strani.

CONPHIS D.O.O. za namene izvedbe naročila hrani naslednje osebne podatke: ime, priimek, email, naslov

CONPHIS D.O.O. se obvezuje, da podatkov ne bo posredovala tretjim osebam, prav tako ne izven EU, EGP in mednarodni organizacijam tega prostora, razen kadar je to v skladu z veljavno zakonodajo. V času upravljanja z osebnimi podatki ima posameznik pravico vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravkov, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavno zakonodajo.

CONPHIS D.O.O. bo pridobljene podatke varovala ter preprečevala njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje. CONPHIS D.O.O. se zavezuje, da bo zbrane podatke hranila le toliko časa, kolikor bo nujno potrebno za dosego namena, zaradi katerega so bili zbrani.

Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov oz. na podlagi pisnega preklica uporabnika (na e-naslov info@conphis.si) se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.

Uporabniki imajo kadarkoli pravico zahtevati spremembo oziroma izbris svojih osebnih podatkov preko e-naslov info@conphis.si. Podatki bodo izbrisani v najkrajšem možnem času.

Zloraba podatkov

Zavezujemo se, da bomo varovali vaše osebne podatke v skladu z GPDR. V kolikor bi prišlo do zlorabe podatkov, vas bomo o tem obvestili na vaš e-poštni naslov v najkrajšem možnem času, vendar ne kasneje kot v 72 urah od ugotovitve zlorabe.

 

  1. PRAVNO OBVESTILO

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Upravitelj bo z vzdrževanjem vsebin spletnega mesta skušal zagotavljati točnost in ažurnost podatkov, vendar ne jamči in ne prevzemamo odgovornosti za njihovo točnost ter celovitost. Vsi uporabniki objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Upravitelj si pridržuje pravico do spreminjanja, dodajanja ali odstranitve spletnih strani oziroma vsebin (v celoti ali delno) brez predhodnega opozorila in ne prevzema odgovornosti za kakršne koli posledice takšnih sprememb.

AVTORSKE PRAVICE

Vse informacije in na tem spletnem mestu predstavljene vsebine (besedila, fotografije) so predmet avtorske zaščite ter drugih oblik varovanja osebne lastnine. Uporaba avtorsko zaščitenih vsebin v komercialne namene, brez predhodnega pisnega dovoljenja upravitelja, je prepovedana in predstavlja kršitev zakonskih predpisov.

Reprodukcija pisnih vsebin spletnega mesta je dovoljena izključno v nekomercialne namene, pri čemer se morajo ohraniti tudi vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah.

NESPOŠTOVANJE DOLOČB PRAVNEGA OBVESTILA

Upravitelj spletne strani od uporabnika pričakuje, da bo spoštoval zapisane določbe in zakone s področja varovanja zasebnosti, prava intelektualne lastnine ter avtorskega prava. V primeru zlorabe spletnih vsebin in kršenja zakonov, bo upravitelj zoper storilca ukrepal skladno z veljavnimi zakonskimi predpisi.

  1. GARANCIJSKI POGOJI:

Za dobavljeno blago priznavamo garancijski rok 24 mesecev od dneva dobave.

Garancija preneha veljati s posredovanjem nepooblaščene osebe v proizvod ali z vgradnjo obrabnih ali rezervnih delov, ki niso predpisani s strani proizvajalca. Garancija preneha veljati če se naše izdelke uporablja na dirkališču oz. dirkalne namene.

Za poškodbe ali okvare na blagu, ki so posledica nepravilne montaže, napačne nastavitve ali delovnih pogojev, ki niso v skladu s predvidenimi, ne priznavamo garancije.

Vsi garancijski zahtevki morajo biti pisni, z razvidnimi podatki o vrsti neskladnosti.

Če gre za upravičeno reklamacijo se obvezujemo, da brezplačno in v čim krajšem času popravimo ali zamenjamo v garancijskem roku reklamirano blago. Kraj reševanja reklamacije je podjetje Conphis d.o.o.

V primeru neupravičenih reklamacijskih zahtevkov nam je naročnik dolžan povrniti vse stroške, ki nastanejo zaradi ugotavljanja upravičenosti reklamacije.

  1. LASTNINSKI PRIDRŽEK

Vse dobavljeno blago ostane naša last do popolne izpolnitve naročnikovih obveznosti v zvezi z dobavljenim blagom, vključno s plačilom morebitnih stroškov opominov in zamudnih obresti. V primeru, če naročnik blago proda naprej pred iztekom plačilnega roka, nam mora odstopiti nastale zahteve do svojega kupca v višini prodajne cene našega blaga.

Naročnik blaga je dolžan svojega kupca seznaniti z našo klavzulo o lastninskem pridržku.

Ob morebitnem rubežu blaga naročnika, v katerem nastopajo naši izdelki s strani tretje osebe, mora naročnik tretjo osebo takoj obvestiti o klavzuli o lastninskem pridržku.

  1. JAMSTVO ZA KAKOVOST DOBAV

Jamčimo neoporečnost dobavljenega blaga v skladu s kataloškimi podatki oziroma posebej dogovorjenimi zahtevami.